Stephane,
Muchas felicidades luv!! Espero te pases un bonito cumpleaños. Pa' que no digas que odio a todas las güeras.....
Un abrazo con mucho cariño,
Lucia
This blog is for ex-students of the Edron Academy who drifted apart and are scattered all over the globe.